lördag, maj 02, 2015

Ja...lite klippa, prova, nåla sy och lite till....

..gammalt blir nytt ...eller prov.
Albin hade en gammal t-shirt som vi sydde tillsammans för väldigt längesedan. Han rensade ur sin byrå när han gjorde om i sitt rum, frågande om han skulle slänga den eller om den skulle gå till insamling...Den behåller jag sa jag.......och som om det skulle vara så fick jag klippa i den en gång     till.. och göra ett prov på om min avritade tunika skulle passa mej eller om jag blir tvungen att göra om den ännu mer.... Den sitter hur skönt som helst...
 
 ..och när jag ska klippa i fintyget så har jag mudd som verkligen passar till det tyget...
 men när jag provar så funkar det!!  Imorgon blir det troligen klippa av....
Stickade några varv på "maken" till sockan....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar