tisdag, maj 26, 2015

Så jätteduktiga är dom....

..gitarreleverna i musikskolan!! Jonas har gått på gitarr i skolan som elevens val i några terminer men förra terminen började han i musikskolan oxå. Ikväll har han gjort sin första konsert. Så duktig!! Alla eleverna var otroligt duktiga och jag hoppas att jag får gå på fler konserter.
 Ja, jag har gjort det!! Förbeställt den här boken...jag är så nyfiken på den!! Den är säkert lika fin som Solveigs andra böcker...Åh vad jag längtar tills den ligger i min brevlåda...
Några av trosparen är nu klara....
 ..ett till....
 ..en till....
 och ytterligare en till...det fanns ett par till med söta katter på men dom fick min moster i förtidig födelsedagspresent!!
Några varv på stickningen hann jag oxå med...hälen på G och då gör jag en vanlig klassisk häl ned mönster på...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar