tisdag, maj 05, 2015

Som jag skulle gjort för längesedan.....

...fixade jag idag... SORTERINGS arbete.....
 Äntligen har jag sorterat upp mönstar som jag har stickat av och mönster som jag vill sticka av....
 Inte så snyggt men ganska prydligt...har visserligen en STOR hög med mönster som är osorterat...och ska in i de olika pärmarna  så småningom...det är sånt som ligget på "att göra listan".
 Åkte inom syaffären i dag efter jobbet och hittade denna fina spets....
 ..som jag har  avslutat klänningen med. Jag är otroligt nöjd med resultatet.
 Tror bestämt att den här modellen kommer att bli min sommar/höst/vinter och vår klänning /tunika. Stortrivs i modellen och tyget är så underbart!!
Stickade några varv på sockorna.....men bara några...

Imorgon ska jag rita av ett linnemönster åt mellansonen..,han vill att jag prov syr ett till honom..
han har valt tyget själv....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar