torsdag, juli 16, 2015

Ja jädrar i havet så kort ....

...och skönt det blev!!
 Nu självtorkar det igen på ingen tid alls och kammen behöver jag inte på ett lååångt tag.
 Hon är en sån klippa min frissa som gör precis som jag vill (hon gör som hon vill) och jag bli alltid så nöjd!! Nu hoppas jag det "räcker" ända tills nästa gång vi ses....
När vi skulle åka hem så hade vi  inga barn plats så vi bestämde oss för att äta ute....lilla maken och jag..... det finns fryspizza om dom blir hungriga.... Men dom klarar sej nog. Jag hade ju inte kylskåpet med mej till frissan...
Sen blev det några varv på sockorna, Ledtråd 2 på båda sockorna är fixade...nåja jag har inte gjort hällappen...den gör jag nog imorgon.... 
Jag har oxå hunnit plocka ut ledtråd 3....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar