onsdag, augusti 26, 2015

Ja tänk så det kan bli.....

..åkte förbi.....eller rättare sagt inom garnaffären idag.....
 ..det var inte ett dugg svårt att handla på sej lite mer av hennes reagarn. Alpakka garn STERK. Det ska bli både sockor och vantar hade jag tänkt....för att värma oss till vintern....
 Men först måste jag sticka färdigt Albins sockor.....hälen sitter på plats....
och foten är påbörjad...nu ska jag bara kolla hur långa hans fötter är.... Har satt båda sockorna på magic loop...trots att det  "knyter" sej lite i tråden på garn med ull i så blev det såhär (jag tar en tråd inifrån och en tråd utifrån nystanet)....för att dom ska bli precis lika långa fram till tån... Jag får väl inte ha så bråttom och så får jag tvinna ut garnet lite då och då...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar