torsdag, augusti 20, 2015

Men hur kunde det bli som det blev???

Ja, säg det !!
Började med en fråga till en av sönerna när jag kom hem från jobbet,,,, Svaret blev Nej... Då hängde jag tvätten själv, klippte gräset själv och trimmade alla gräskanter själv....
Var väl ganska trött och lite irriterad när käraste maken kom hem från sitt jobb...... Middagen bjöd käraste maken på .....på en liten restaurang i stan. Allt för att lilla hustrun (jag) skulle få bli lite glad och slippa laga maten ovanpå allt extrajobb efter  det vanliga jobbet... Tack käraste lilla make , jag är mätt nöjd och jätteglad....samt lite trött...
 ..väl hemma lyckades jag sticka ett par varv på Jonas sockor.....
..nu är hela hälen fixad...ska bara sticka foten...och den kommer att bli ganska lång.... för en
 12 åring...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar