söndag, augusti 16, 2015

Nu är dom klara....

....mina Weeping Angel.
 Sockstickeklubbens Augusti utmaning. Det gick jättebra att läsa mönstret och hälen var kanonlätt när man väl läst hur man ska gå tillväga. Den hälen tror jag att det blir fler av!!
Nu är det Jonas tur...han fick välja ett av nystanen som jag köpte i Tallin.... Han valde ett rosa/lila nystan. Jag stickar våffelmönstrat på dom...han vill hal lite kortare skaft än vanligt.... och om jag inte tänker  fel så blir nog foten längre än skaftet...han har långa fötter den lille gossen... Som f ö fyller 12 år imorgon... Stora pojken blir hand... Undrar var tiden tog vägen ...nyss var han en liten charmig  goding som lämnades på dagis .... imorron en stor charmig kille som ska börja årskurs 6 på onsdag...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar