tisdag, augusti 18, 2015

Nu har äntligen internetet kommit tillbaka....

..och då kan jag vis lite bilder som skulle visats igår.
 Jonas fyllde 12 år och hade önskat  sej en ny gitarr....och eftersom han tycker att det är så roligt att spela och enligt mej (föräldrar får skryta över sina barn) väldigt duktig så var valet av födelsedagspresent inte så svårt. Jonas blev jätteglad!!
 Lite tid fick jag för mej själv på eftermiddagen...klippte ut några par kalsonger... sen tog tyget , det svarta slut...fick beställa lite till, nu väntar jag på att det ska "landa" i brevlådan.
 Började på hälarna på Jonas sockor..... detta tillhör gårdagens inlägg.....
 Idag var jag hos Nancy i garnaffären  och fyndade lite garn....hon behöver sälja ut lite för att kunna fylla på höstens nyheter. Det var inte svårt alls att handla....jag som nästan inte behövde nåt garn alls....(skojar bara)
Fortsatte på Jonas sockor...hälarna är nästan klara, fattas bara några maskor till innan jag ska forma hälen. Jag stickar en häl som jag gör samtidigt som framsidan på foten, alltså , jag plockar inte upp några maskor runt hällappen.... ( stickar enl hälen på Weeping Angel. Se tidigare inlägg).

Nu är det dax för lilla kudden....
ZZZzzzzz...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar