torsdag, september 10, 2015

Av allt jag skulle gjort idag.....

..blev nog drygt hälften gjort iallafall....och det måste betecknas som bra gjort!
 Jonas små husdjur har det riktigt körigt hos sej... Dom ser inte ut....och vi ser nästan inte in....
 en resjäl städninga av lilla fiskburken och vips hittade vi alla 8 fiskar...Nu ser dom oss oxå.
 Intre behöver väl jag???:::??!! Nä det behöver jag inte men nu blev det lite så iallafall.... Jag har varit på Rusta och kollat lite melerat garn...jag ska ha det till yarn couching... som jag ska piffa ett klädesplagg med. Egentligen är det inte riktigt garn/färger som jag tänkt mej men...det finns ju fler ställen att kolla på....I mitt huvud finns idén redan färdig och "där" är den jätteläcker..... Får väl se hur det riktiga "arbetet" blir....
Några varv på de finska sockorna blev det...ska bara bestämma mej för om jag ska göra skaftet enligt mönstret eller om det ska bli längre innan hälen....

Imorgon är det fredag...full fart mot helgen...och symaskinen kanske...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar