tisdag, september 22, 2015

Lite färdigställt.....

Nu är dom klara....
 ..sockorna i alpakka garnet STERK som är så mjukt och skönt att sticka med....
 ...och som om jag behövde det så hade min garnaffär lite öppet idag när jag skulle gått förbi....några nystan till blev det...ska bara hitta lite roliga mönster att ta mej an för dessa garner.....tror jag iallafall....
Fästat lite ikväll...nu när alla grabbarnas sockor är klara så hade jag ju lovat att fästa lite trådar och dom skulle få sina sockor samtidigt. Imorgon är dom nog blockade och torra....
Ledtråd nr 5 har kommit...jag har precis börjat på den men John Blund tycker att jag borde gå och lägga mej så jag gör väl det då.....återkommer  till stickningen och diagrammet imorgon....
over and out...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar