onsdag, september 09, 2015

Suttit vid datorn en ...

...hel del ikväll....försöker få ihop lite idéer till läxan som Helen gav oss igår.... Jodå jag tror jag vet vad jag ska göra och hur...men inte vilket motiv eller vilket garn....jag har letat i min a gömmor och hittat en del som jag kan använda ...men jag vet inte om det  passar till mitt projekt....Jag får kolla lite närmare imorgon när det är dagsljus...annars får jag gå in till Nancy och se vad hon har för garn att sälja till mej.
 Tog tag i det finska mönstret som jag håller på med...lite diagramläsning.....
Jodå det går riktig bra faktiskt....lite markeringar, siffror och bra bilder så löser sej det mesta. Annars är jag inte så duktig på språk precis och finska, speciellt facktermer är jättesvårt tycker jag.... 
Men jag tror att det kommer att bli ett par finfina sockor...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar