söndag, oktober 25, 2015

Vilken härlig.....

 ..höstdag vi haft. Blev bjudna på fika i Krokek  och det var trevligt för det var ett tag sedan....Jenny, min systerdotter,  har ju lite samma intressen som jag så vi kan dela erfarenhet och tips samt massor av bra idéer.  Hon är så duktig på att sy till både sej själv och sina flickor. 
Jag hann inte sitta vid maskinen idag men det gör inget...jag har lite sykväll imorgon och då får jag sitta (tror jag). 
Jag hann iallafall stick klart ledtrådarna till järbosockan...nu väntar jag på nästa....

Imorgon har Jonas höstlov...jag är inte planerat ledig då jag faktiskt glömde bort att det var dax för lov...men gulliga storebror tog lite ledigt och ska ta Jonas , Sassa och Samuel med sej på en lite resa....
Dom kommer att ha det jättetrevligt!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar