lördag, november 07, 2015

En dag ...med roliga saker....

..."jobbade" lite vid symaskinen...kommer inte att visa bilderna än ...men vid ett senare tillfälle så kommer dom.
 Lagade klassiska tacos till middag idag och när jag stod där vid spisen i min ensamhet och filosoferade så knackade det på balkongdörren....En liten påse levererades av grannfrun.... 
Hon har varit på utflykt med sin make idag och köpte lite garn...och gav lilla mej två vackra färgade härvor ullgarn. Jag blev så jätteglad och tankarna går bara runt i huvudet...vet inte riktigt vad jag ska sticka men troligen ett par vantar och kanske jag hittar ett par som jag vill ha i någon av alla mina vant böcker ...det finns många vackra vantar där....
Stickar några varv på järbosockan...måste skynda mej på att få dom färdiga....
Har ju lite annat jag vill sticka på...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar