onsdag, december 16, 2015

Underbara unge!!!

Så är det bara och en mamma får skryta!
Jonas har spelat tillsammans med sina kompisar i musikskolan, jag blir så imponerad av dom!!! Så duktiga och tonsäkra är dom. Jonas har bara varit med i 2 år på musikskolan och 2 år i "elevens val" i skolan. Jag är en stolt mamma!!
Nu är jag i mål!! Sockorna som heter "Malins sockor" (tror jag ) läggs i färtsar lådan så länge.
 Av dessa sockor...är det nu ett ...
 ..nystan kvar....
Jag beställde lite nytt garn för att få dom färdiga men det blev inte riktigt samma färgbad....så då blev det upprepat! Jag börjar om på dom vid senare tillfälle när jag är lite mer "laddad" för dom..... Nu har jag ju garn så det räcker till ett helt par i samma färgbad.
Det här blir spännande....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar