tisdag, januari 12, 2016

Det är inte alltid....

..man börjar i rätt ände....
 Jag börjar med knapparna....Kanske , kanske inte räcker dom...man kan aldrig veta. Jag ska sy en kappa...mönster har jag inte bestämt än men jag har ett par förslag.... Och när jag bestämt mönster, vet jag om knapparna räcker och vilken färg jag ska ha....resten faller nog på plats oxå....
 Och eftersom jag älskar knappar så köpte jag en uppsättning till...vet inte var dom ska sitta men det löser sej alltid.....
Och sist samt mins....så hittade jag knappar till ett par sockor som jag stickade färsdigt före jul men som blivit liggande i fästarlådan.....Snart är dom klara...tror jag.
Ikväll var jag på kurs hos Helena i Norrköping... 
Alltid lika spännande att få lite tips och att läsa mer om symaskinen, broderier och annat tillbehör...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar