söndag, januari 03, 2016

En härlig söndag.....

...och Jonas måste göra en liten läxa som han fick under lovet....
..hemkunskap...baka med jäst... Jodå det går riktigt bra det här.....
.lite hjälp med att sätta degen fick han, Jonas tyckte det var kladdigt... 
Men det smakade alldeles utmärkt gott till söndag frukost. Varma frallor med vallmofrön....och kaffe!!! Tack Jonas för frukosten.
Lite besök i Krokek hos storasyster och sen några varv på stickningen.....

Imorgon är det slut på ledighet... tyvärr blev jag sjuk på min semester och kunde inte utnyttja den som jag tänkte, jag fick istället sjukskriva mej...det var längesedan jag var så sjuk i influensa. 
Nu har jag bara lite hosta kvar och räknar mej själv som smittfri... så dax att återgå till jobbet.

Jag får försöka njuta av ledighet vi annat tillfälle....det blir säkert nåt bra tillfälle under våren. Så ikväll blir det tidigt isäng...och jag kan säga det jag är skittrött alla redan....
Zzzz

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar