fredag, januari 08, 2016

En ledig dag.....

..och en lagom lång sovmorgon!!! 
 Sen får man lite mer energi än vanligt...jag fick sitta lite vid symaskinen idag. Måste prova lite av "läxan" som Helena ger oss, den här gången är det endlessbroderi.... Tyvärr kunde jag inte testa det broderiet som jag  har satt ihop själv eftersom min nya båge inte kommit hem än, men jag testar det som Helena gav oss.... Och jag är väldigt nöjd med resultatet.
 
Sen var jag bara tvungen att testa ett nytt broderi som jag skickat efter på Advanced Embroidery. En Schnauzer (vet inte om det stavas såhär..) Har provat att göra den lite  mörkare än vad själva broderiet är ..men måste prova mera då den fortfarande är aningens för ljus....Jag testar vidare.

Nu ska jag nog sticka några varv på Jonas vantar innan sängdax....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar