tisdag, januari 19, 2016

Ibland så tröttnar man....

...lite på sej själv....så blev det inatt....vaknar liksom till bara sådär....ca kl 03.00...kollar in ute temperaturen...säger till mej själv att det är dags att somna om...Ok....inte det ...hjärnan sätter igång så til den milda grad att jag till slut inte visste hur den orkade. Ska jag göra si ...eller på det viset...eller hur blir det om jag gör såhär... Undrar hur kursen blir...säkert väldigt intressant...hur kallt är det nu då...kl är 04.00...fortfarande vaken... men om jag glömmer ringa då...hur blir det då...hur kallt är det nu ...
Sista gången jag tittade på klockan slog den 04.50 och jag som skulle gå upp kl 6.
Jodå det gick bra men skit vad trött jag har varit, ibland få man gå på reserven... och den fackliga utbildningen var jätteintressant...fortsättning imorgon...Och jag tror att jag kommer att sova heeela natten.... Det känns så.
Efter lite stök och bök här hemma på kvällskvisten blev det några varv på stickningen och jag känner mej lagom mediterad  och skönt trött... ZZzzzzz

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar