fredag, februari 19, 2016

Vilken dag!!!

Alldeles jättekanonbra!!!! 
Och många steg blev det , nästan 6 timmar inklusive fikapauser....
Trött i fötterna?? Jaa!!!!
 En av de sakerna som stod på min lista var den här lilla magnetplattan, den stora som jag redan har är så klantig att ta med sej när man ska sticka borta....
 Sen hittade jag lite garn...det stod inte på listan....gillade färgerna och då  kunde jag  inte låta bli att handla....
 Lite NALLE garn från novita, aningens tunnare än 7 bröder och alldeles underbart att sticka med.
 Garn från ullcentrum...det här ska troligen bli vantar...till min "nya" kappa.....
 Lite entrådigt ullgarn från Gotland, Einband
 Enfärgat opalgarn, bra till mönstrade garner i sockor..... och jag behöver ju massor att "blanda" mina flerfärgade garner med....
 Här är tyget till min "nya" kappa.....nu är det nästan bara resten kvar...knapparna har jag ju!!
 Efter en lång dags shoppande behöver man koppla av med lite stickning.....vante nr 2 är påbörjad....
..och glaset med bubbel är halvfullt.....eller halvtomt....
Allt beror på hur man ser på saken....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar