lördag, mars 05, 2016

Vilken kul dag det blev.....

..hade lite annat på programmet idag, men det gick så jättebra och blev slutfört tidigare än förväntat ...och jag som precis innan tackat nej till......
..en tripp till Söderköping. Men det är tur att man kan ändra sej och att man får en ny chans. Hamnade på Korps.....sedan Jofotex.... jodå visst hittade jag lite saker där....
Imorgon ska jag på "kurs"....äntligen ska jag börja på min kappa.... Och man börjar klippa ut mönstret...  det har jag gjort ikväll framför tv:n...så då är det klart...maskinen är packad tyget ligger i väskan.....nu är det bara broderierna kvar...har fortfarande inte bestämt till 100% hur det ska bli...får kanske tjuvkika på mina kurskompisar för att få lite idéer.
Och en lite avslutning på kvällen framför tv:n...dock inte schlager - tv....
Skål och ha en fortsatt trevlig helg!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar