lördag, april 30, 2016

Ibland....blir det bara lite.......

..och idag blev det en sån dag...
 Vi gjorde en liten utflykt till Norrköping och Husqvarna butiken där...Helena har alltid saker som jag behöver..... det blev en bandkantare till covern.....
 ..fast det var egentligen "bara" knappar jag skulle ha..... sen hittade jag en rynkpressafot oxå....
Spännande saker det här.
 Vidare genom centrum för ett lite t besök på Olssons tyger....ett zebratyg till "nåt"....
 ..... lite baddräkts tyg......
 ...jeanstyg och axelvaddar.... vad ska det bli tro?????
 Och all barnen följde med till Norrköping och Philip köpte lite tyg för sina egna pengar...han har just beställ kallingar till sej....snäll mamma syr det till honom.....

Och då jag inte hann klippa ut nåt ikväll...jag städade lite vid sy platsen...så blev det "nya" vantar på stickorna istället.... Kersti från vantäfte 3  av Solveig Larsson....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar