lördag, maj 28, 2016

Det får väl bli 2 inlägg....

..då ..eller 2 olika händelser ialla fall.....
 I fredags blev det inget skrivet då jag kom hem väldigt sent...eller otroligt tidigt på lördag morgon...iallafall så hade jag en jättetrevlig kväll tillsammans med mina "gamla" arbetskamrater. God mat och lite dryck och en väldig massa prat. Tack tjejer för att vi hade så kul tillsammans.
 Idag lördag så tog  maken och jag en långpromenad ner till stan och åt en god frunch!! Efter den långpromenaden satte jag mej vid symaskinen och färdigställde kallingarna. 
Jag var och köpte lite nya invånare till akvariet oxå men missade att fota dom...får bli imorgon....
En lugn kväll framför tv:n resulterade i några varv på koftan......är nu uppe vid ärmhålet....

Imorgon är det Morsdag!
Grattis alla fantastiska mammor hoppas att ni får kaffe på sängen....
...kan hända att jag oxå får det...

Kram

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar