tisdag, maj 17, 2016

Ibland är man ju sugen på att....

..göra massor med saker....
 ..och idag började jag sy ihop min jacka....
 och nu ska jag bestämma om och i såfall vilket broderi jag ska ha och vart det ska sitta.... Mycket tankar som ska förverkligas. Jag får titta igenom lite broderier igen innan jag bestämmer mej....
 Så då stickar jag några varv på sjalen, jag gör 4 varv i taget så jag vet att jag har gjort 1 rapport.... Varven börjar bli långa nu och jag har dubbelt garn så det tar lite längre tid med varje varv .....
Och när tankarna inte är riktigt samlade så får jag nog börja på nått nytt. Ett par vantar , Anja, ur vantboken 3 (Solveig Larsson) ....Nu har jag lite att välja emellan så inget ska bli jobbigt eller tråkigt och hamna på UFO listan.... 
Javisst ja...jag har ett UFO redan...min kappa, det ska vara lite handsömnad där...och knapphål....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar