lördag, maj 14, 2016

Skärp mej!!!!

Eller inte .....
Idag blev det en (tro det eller ej) planerad tur till Norrköping och Helena....jag hade beställt ett broderi av henne.... och lite annat. Det gick jättebra.....
 
 ..sen hamnade jag på Olssons tyger...förutom att jag "langade" lite till min systerdotter så köpte jag lite själv oxå....
Tyget till vänster med färgade zebror på har äldsta sonen bokat en t-shirt av....det sak han få.
 De andra tygerna ska bli lite andra saker...bild kommer så småningom..... 
Prickigt är fint, kan ju bli ett par läckra trosor kanske....
Ibland kan ju små tryckknappar och behövas....så jag köpte på mej några stycken i vanlig färg.... lite basic samt ett par med kul färg....
Nu ska jag ev hinna kolla och rita av sonens t-shirt...eller så ska jag gå på tjejträff....
Får bli tjejträff!!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar