söndag, maj 01, 2016

Vilken härlig dag!!!!!

Nu har jag börjat "sommar" hos oss..dvs fixar och greja på altanen. Började med att ta ner gamla paviljongen som blåste sönder i stormen i höstas/vintras. Alla delar ligger i en hög på gården, sen sopade jag upp alla löv som blivit kvar från i höstas...förskräckligt vad de kilar in sej i möblerna och andra sker som stå uppställt för vinterförvaring. Sen klippte jag lite vissnade kvistar och grenar samt andra revor o dyl på växtligheten.... Nu börja det se ganska fint ut ...... Ska väl ta tag i skurande av utemöbler samt montera upp en ny paviljong som vi köpte förra helgen... 
Så mina, vänner snart är det sommar hos oss, så det så!!
För att ta igen mej lite på kvällskvisten stickade jag några varv på vantarna..... 
det kan nog bli fint det här....

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar