fredag, juli 08, 2016

Då har jag "loggat ut"....från jobbet....

..och loggat in på semestern!!
Japp, det känns riktigt skönt!
 Så eftersom lilla maken jobbar ett pr nätter så sitter jag vid symaskinen en "stund". Nu är klänningen klar...trots att det blev brännhål på ena bakstycket lyckades jag fixa till ett nytt.....måste säga att jag blev ganska nöjd...bara en liten detalj....jag gör överdelen en storlek större på nästa....
 ....och den ligger här... 
Jag köpte lite nytt tyg och tänkte prova att sy en sommar klänning till.....
 lite grönt, svart och beige på vit botten...
Sen klippte jag av en klänning som jag sydde till mej för sådär 16 år sedan...stretchig är den och den passar, tror att jag kommer att gilla den när den är lite kortare. Som en tunika typ. Jag har en silvergrå klänning oxå...tror nog jag ska korta av den med....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar