lördag, juli 02, 2016

Igår .....

..hade vi lite tacokväll...klockan blev mycket och inlägget hanns inte med så det blir ett lite längre ikväll....
Lina som är min guddotter önskade sej en tackokväll med "Bettans gukka". Helt klart ställer jag upp på det!! Jag fixade allt som skulle behövas, vi blåste lite ballonger oxå eftersom "lilla guddottern" fyller år idag!
En liten present måste man få när man fyller...Lina fick en badhandduk....
 
 ..och Gustav som är "lillebror" och fyllde i börja på året...fick oxå en badhandduk. Badhanddukar kommer alltid att behövas! 
Tack mina vänner för en kanonkväll!
Dagens inlägg kommer att handla om ......
Jag provade olika knappar i bodysarna....små plastknappar och små metallknappar. Tycker nog att dom är lika bra...vet ännu inte hur de blir efter tvätt...får väl se så småningom. 
Sen blev det några varv igen på vantarna....
Jag är ju lite förkyld och snorig och har inte så stort tålamod med stickningen...kan ju inte sitta rakt upp och ner när näsan rinner som bara den...pappersnäsdukarna har en försvinnande åtgång....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar