torsdag, juli 14, 2016

Ja, då var vi hemma igen.....

..vi har haft några alldeles underbara dagar tillsammans och träffat lite "nya" människor som har  stor betydelse i mitt liv. Jag är så glad för det!!
 Men nu är vi hemm aigen och på hemvägen blev det ett kort stop i Norrköping för lite inhandlade av tyg..... dessa 2 tyger ska bli...nåt....(haha) Vi får se lite längre fram.....
 Detta tyg är tänkt till en klänning till mej...hoppas jag.....
 ...detta ska oxå bli en klänning.... undrar om jag hinner klippa ut nåt imorgon.... har lite annat på schemat ...men kanske ....
 Semestersockor...dessa sockor började jag på när vi åkte i måndags...när vi åkte in på "vår" gata idag...gjorde jag dom sista maskorna och tog ihop toppen på socka nr 2. 
Så semestern tog...ett par sockor kan man säga (i bilen)...... med mycket roligt däremellan.....
Nu ikväll efter lite "snack" och ett glas rosè  med grannarna blev det några varv på vante 2...den lettiska flätan är klar nu.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar