måndag, augusti 08, 2016

Det blev lite mer....

....blåbär att lägga i frysen....
 ...det finns mer kvar på buskarna så jag får ev plocka mer imorgon...
....om jag har lust förstås....
Började på en klänning idag...det var väldigt längesedan jag virkade nå, tummarna vill inte "vara med" på det riktigt....men trots allt har det gått ganska bra...aningens lite ömt i "dom" men jag får väl vila nån dag .....från virknålen....
Den här klänningen virkade min mamma till mej när jag var liten (jo, jag har faktiskt varit liten), jag kommer ihåg att jag var överlycklig som fick en så fin klänning. Tror att den blev virkad för att vi skulle på bröllop....
Nu tänker jag virka en, men jag tror inte att det är nåt bröllop på gång...och ännu inget barn till den...
Jag virkar för att jag "kan" och vill testa lite....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar