lördag, augusti 13, 2016

Har fått lite sytt idag oxå.....

..det ska bli lite trosor....
 ...en lite hög......
 ...nu är resåren på plats...både i ben och midja...nu ska jag bara klippa "rent"........så är det klart för byrålådan sen.
 Några par kalsonger hann jag oxå få ihop lite......
 ...då min maskin inte är hemma för tillfället så fick jag låna mammas symaskin....visst funkar det oxå... men jag saknar min egen maskin....
 Lilla koftan som jag fick repa upp och göra om lite..... när jag läst mönstret ordentlig så blev det riktig bra... nu ligger den under fuktig handduk och ska sys ihop så fort den torkat....
Lilla klänningen...jodå ett par varv,  med tumskydd på så gick det riktigt bra..... Nu får den ligga nån dag till tummen klarar lite till....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar