onsdag, september 07, 2016

Det här med progressiva linser.....

 ...som jag håller på att prova.....
Nja det kan nog passa...men troligen inte mej , inte just nu iallafall.... Jag har testat en tid nu och  känner att pga mitt brytningsfel så funkar det inte, jag får inte synen att bli skarp vare sej nära eller långt bort...Har pratat med optikern idag och vi bestämde att just nu...så ska jag prova samma linser som tidigare men en annan styrka... Och jag tar dom nya provlinserna imorgon så får vi se vad som händer....återbesök hos optikern om någon vecka eller 2.
Check!
Till nåt roligare....
Ikväll ha vi haft höstens första stickcafe!!!! 
Jätteroligt att vi blev så många så här första träffen. Jag längtar redan till nästa gång som är om 14 dagar....
Sockan växer sakta men säkert....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar