måndag, oktober 10, 2016

Ibland går det så där bra......

..ibland går det mindre bra....Men....
 ..man lär sej alltid nåt under resans gång..... eller inte....
En liten overall av resterna från min halsduk ....lurvet är på utsidan....och det som blev lite tokigt när jag skulle braodera det egna tyget kunde jag använda mej av i ena ärmen. 
Tycker att det blev riktigt bra. En liten detalj bara....det var lite svårt att sy med bandkantaren när tyget är lite tjockare och dessutom lurvigt.....
..... men om man vänder på tyget och får lurvet inåt kanske det går bättre......
Nej, det gjorde det inte.....som sagt man lär så länge  man lever....jag fick klippa bort kanten och göra en annan slags band kantning istället.... i flera steg liksom. 
'Nu blev ju den här overallen inte riktigt rätt storlek men jag kan kanske fixa till det...eller oxå får det bli mitt eget lilla exempel på hur man inte ska gå till väga....

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar