söndag, november 06, 2016

Då summerar jag helgen....

Ett fantastiskt rolig dygn på havet mot Åbo som började i fredags. Tillsammans med maken , min arbetskamrat och hennes make. Massor av härlig musik, god mat och dryck. Precis vad jag behövde  nu, lite avkoppling och hitta tillbaka till vardagen efter det som varit under hösten. 
Nu ska jag fylla på med massor av energi så att det räcker och lite som jag kan dela med mej av, hoppas jag.
En vacker dag på kyrkogården blev det oxå (gårdagens inlägg) 
Idag har jag fästat trådar och ......
...tovat Jonas vantar, "Kicki". Nu ligger dom på tork. Välbehövligt nu när vintern med snö gjort sej påmind.....
Började på ett nytt par....denna heter "Amalia" och kommer från vantboken 4 av Solveig Larsson. Stickar i Rauma finull, färgerna blått och vitt.

Ny vecka imorgon!!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar