onsdag, november 02, 2016

Mysdag med yngste sonen.....

..Jonas och jag har varit i Norrköping idag. Jonas behövde nya byxor. Sen behöver man mysa lite oxå, äta lite god lunch typ...det gjorde vi. China mat blev det. Jonas gillar det. Vi hade några timmar som vi kollade, promenerade och kollade igen.
 Och inte bara Jonas hittade saker....Jag fick gå inte på "tusen sköna tyger" och botanisera lite...dom har haft /har utförsäljning....resultat: 2 bitar randig velour......
 ...och lite tryckknappar....som är bra att ha.
 Sen hamnade jag visst på Ohlssons oxå....lite kanintyg.....
 ..lite katt tyg och svart tyg.....
 I postlådan-.... låg det knappar.....
...och flera knappar.....
En underbar dag. Vi var båda trötta och sömniga när vi kom hem....men det brukar ju alltid ordna opp sej ...
Jag for till stickcafe och Jonas till en kompis för att sova över....det är ju höstlov!!
Och jag har semester!!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar