tisdag, december 13, 2016

Lite avslutning idag oxå......

....blev det . Nu är skolan klar och jag kan lägga "titeln" handledare (enl boken vårdpedagogik och handledning) till mitt CV och det känns riktigt okej! 
Jag är jätteglad för att jag fick gå kursen, den har lärt mej mycket, även saker om mej själv, vad jag har gjort bra och saker som jag kan tänka på. 
Den lilla arbetsgruppen (i den stora klassen) som jag hade förmånen att få lära känna lite extra under alla våra arbeten har varit den bästa, vi har kompletterat varandra och gett varandra utrymme och haft en massa roliga , lärorika diskussioner!
 Tack flickor för att ni är ni!
Som lite avkoppling efter allt idag satte jag mej med stickningen en stund... Vanten växer sakta men säkert...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar