söndag, december 04, 2016

Nu har ju ledtråd.....

2 kommit ut i järbos adventskalender stickning...den har jag inte börjat på än....har haft lite annat att fixa med idag. Rummet som Jonas flyttat ut i från behöver städas ordentligt...
Det skulle jag börja med tänkte jag . Men nu hade inte Jonas plockat ut allt.....så jag har inte kunnat börja....
Satte mej med stickningen istället....nu är det bara tummarna kvar....

Vi har haft lite "barnbesök", mellansonen och flickvännen kom hem och åt lite söndagsförmiddag..... Så härligt att få rå om dom en stund och att få göra det som min mamma gjorde för mej när jag flyttat hemifrån... söndagsmiddag är ju alltid en söndagsmiddag även om man inte hinner fixa n ån dessert!!
Tack Philip, Sandra  och Cherrie för en kort men trevlig stund vid matbordet. Hoppas att alla julkulorna passar hemma hos er.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar