lördag, januari 28, 2017

En alldeles lagom lördag.....

...med lite av varje.....
En tur till stan...in på pressbyrån...dom har lite tidningar att välja på.  Fanns en hel del kul saker i denna. Lite större storlekar  som jag kan sy om jag vill.....
Har en kusin som fyller 50 år på måndag...jag vet att hans föräldrar varit där idag och gett honom gåvan från oss. Nu vet båda han och hans fru vilken handduk de ska använda när dom behöver.
Satte mej lite vid symaskinen när vi kom hem från stan.... det blev en liten overall....nu ska det sättas knappar iden.....
 Sen blev ett par kalsonger färdiga,  ska levereras på måndag.
Sedan lite stickning framför tv:n. Började på skaft nr 2, det gör jag för att jag ska få hälarna exakt likadana när jag kommer dit..... sen blir det fötterna..


Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar