söndag, januari 29, 2017

Idag har jag visst inte varit ute.....

 ...genom dörren en enda gång...mellansonen var på kaffebesök och fick låsa upp dörren med nyckel.... Nåväl vi hade ett par timmar strömavbrott så jag kunde gott lägga mej och vila ens n stund extra efter frukosten.....
 Men när strömmen kom tillbaka hade jag lite smågrejer att fixa med....hela den här högen är småkläder i 62 cl.....
...och eftersom jag fått hem lapparna jag beställde så blev det till att sy dit dom .....
 bodysar utan tights till.....
 klänningen både med och utan tigths till.....
 ...bodysar med tights...
 och slutligen en lite overall/pyjamas....nu får nog lilla LovaLie komma till farmor och välja ut vad/om hon vill ha nåt. Det som blir kvar får jag lägga undan....(eller nåt sånt)
Lite sockstickning blev det oxå...hälarna på båda sockorna är klara ...
...sen är det bara resten kvar....

Ny vecka nya äventyr....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar