onsdag, januari 18, 2017

Visste inte riktigt....

vad jag skulle pyssla med ikväll.....
Så jag tänkte att jag skulle visa en beställd badhandduk som jag levererade häromdagen. Bara älskar den där teddybjörnen, den finns i så många fina motiv, från needlework.
Sen kom jag på att jag har ju lite tyg ligger....och varför inte prova att sy en baggydress med luva på...Jodå, den blev väldigt fin tycker jag. Det kan tänkas att det kan bli fler av den här modellen...lättsydd och går att variera en del. Med luva, utan luva, med fickor, utan fickor... tvärtom och sned knappslå, rak knappslå...olika färger på tygerna, olika mönster på tygerna...kan ju fortsätta hur mycket som helst.
 Lilla barnbarnet LovaLie ska få den här dressen vid tillfälle. 💖💖💖
Sen hittade jag ett lite paket med garn ovanpå mina garnlådor....det ska visst bli ett par tofflor.....har nog legat sen förra julen... måste ha nåt i händerna i väntan på nästa projekt... som kommer hem i brevlådan om ett par dagar hoppas jag....ett par sockor. 

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar