fredag, mars 03, 2017

Fick hem lite tyg.....

..idag som jag beställt hos .... 
Det är alltid så roligt när man får hem sakerna, det är snabb servis och om man har  en fundering är svaret snabbt kommande. Tack för hjälpen och den snabba leveransen. Det var dessutom lite rabatt om man beställde innan söndag, och det är ju inte fel det heller.
Så jag var ju tvungen att klippa ut nåt i det ena tyget...ska bli en kortärmad tröja och ett par baggybyxor. 
 
Det här är ett av projekten jag  klippte ut till förra helgen...en lite dregglis....Nu är alla projekten  färdiga men det finns ett par som inte är visade än....Det kommer inom kort....
Ytterligare ett projekt som är nästan klart....det ska bli ett litet tryck på denna samt lite knappar....

Imorgon kanske jag hinner sy lite ....och klippa ut nåt mer som jag blir sugen på.........

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar