måndag, april 17, 2017

Nu är det åter till ordningen.....

..påsken är slut. Vädret är väl sådär....lite sol men kallt...snö...ja vad mer kan  man begära... Har lyckats sitta ute en liten stund i dag...i solen. Ganska skönt men så fort det kom moln framför blev det genast lite kyligt. 
VÅREN!!! Jag väntar!!!!
Lilla LovaLie har varit och hälsat på idag,  söt som socker är hon och hon blir bara sötare och sötare, farmors lilla sockoerskorpa 💖💖💖
Idag fick LovaLie kolla lite bland alla kläderna som jag sytt.... Nu är det tom på ställningen där dom hängde...
 
...och jag han precis få dit knapparna på klänningen.....
 ...och tröjan...det följde med henne hem alltihop. Nu får jag sätta mej och kolla igenom tygerna igen och se vad jag kan hitta på ....alltid finns det nåt att sy.....lite dregglisar tror ja hon bad om ...väldigt fuktig under hakan...och farmors hand blev alldeles blöt när hon höll i den  😃😃😃
 Stickade färdigt hjärtasockorna...trådarna är fästade och dom väntar på att läggas under fuktig handduk....
Började på ett par nya sockor...vanliga självrandande sockor....i herrstorlek...

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar