torsdag, juni 01, 2017

En kväll som är som alla andra....eller inte....

... hämtade paket igår ....
 ...idag  rullade jag ihop alla kantbanden...nu är det bara att välja och vraka och sy....så jättekul ska det bli.
 Sockorna är nu klara ...så långt  att jag ska göra en avmaskning som är töjbar....
Och lite bubbel ....bara för att fira lite.... 
Nu har jag fått det bekräftat ...jag har fått en ny tjänst som stödassistent i  en ny arbetsgrupp inom FiA ( Fungera i Arbetslivet) och det ska bli jättekul!!!  Nya gruppen är  textilinspirerad....den grupp som jag jobbar i idag är mer inriktad på upplevelser som tex taktil massage, musik och promenader. Där har jag arbetat i 10 år och trivts jättebra, men nu är det dax att prova nåt annat...
Det ska bli så kul.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar