måndag, juli 03, 2017

Nu gick startskottet för semester!!!!

Började morgonen med att besöka massören och få 50 min nack- och rygg massage. Hur skönt som helst. Vilken tur att han finns när man är slut i kroppen, det är en lisa för både kropp poch själ att få komma d dit.
 Nästa vända blev Norrköping ...vi skulle bestämma med försäljaren när vi ska hämta vår "nya" bil...och sen blev det en vända till Helena i symaskinsaffären....
Jodå det fanns nåt för mej där...en "ny" Overlock, för mej, Helenas demo ex var till salu och jag behöver en OL....
 Köper man maskin...köper man lite tyg  oxå..... ska bli en klänning till mej...
 ...ska oxå bli en klänning till mej.....
 ...tillbehör till en overall som jag ska sy till lilla söta barnbarnet LovaLie .
 Klänningen klar och symaskinen går jättebra!!!!!
Sist men inte minst...skaften på gulf sockorna är klara ...tror jag, ev ett par varv till innan hälarna...

Det kan hända att det blir lite stiltje i bloggen ett par dagar....
Jag ska på en kortare resa och kommer inte ha datorn med mej.... Om jag lyckas blogga från mobilen gör jag det annars blir det en rapport när jag kommer hem....
Ha det så bra så länge.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar