lördag, augusti 19, 2017

En liten provtur....

... med nya bilen. Fantastisk skön att åka i....
 Blev lite inköpsutflykt (om man kan säga så...klart man kan!!)
Hittade en lite punch, ska använda den till vinylen om den funkar till det. Man får ju lite "rester" ibland och kan stansa små hjärtan till olika projekt. Kan vara bra att ta reda på allt.
 Jag hittade ett par skor oxå... lilla maken brukar tröttna på mej när det är skohandlar dax, mina fötter passar liksom inte i vilka skor som helst...brukar få skavsår och alldeles ömma fötter 
Idag hittade jag ett par skor på extrapris i mitt favorit märke. 
Dom sitter som en handske på foten. Nu kan jag gå skönt i höst och kan "spara" lite på  mina vinterkängor tills det bli snö...kängorna är av samma märke och inköptes förra vintern... 
 En höstjacka/väst  hittade jag oxå....
Den gamla jackan har stora hål i fickor och är utsliten i sömmarna...då är det dax med nåt nytt att slita på....
 Under bilfärden blev det lite stickat ....i vanlig ordning....slutförda vid hemkomst....
Bara trådfästning kvar....
Lägger upp till nåt nytt då...ska bli sockor...igen.....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar