lördag, september 23, 2017

Igår hann jag inte skriva innan det blev .....idag....

..så jag får berätta idag istället om igår 😉💖
 En alldeles fantastisk trevlig kväll med mina "gamla, gamla" arbetskamrater. Det är alltid så kul och vi har sååå mycket att prata om. Lite kräftor, räkor, paj och ost gör oss aningens mätta men vi fortsätter att ha trevligt och pratar på...det blir ju så när man inte träffs så ofta.
Tack tjejer för en kanonhärlig kväll!! 
 Jag har haft en alldeles underbar dag även idag/kväll.... som sagt så är det ju syfestival ganska snart...och mina tyger måste ju ta lite slut så jag kan handla lite mer....Idag blev det ett gäng halsdukar/dregglisar....
..och framåt kvällen några varv på sockan...måste göra färdigt den så ja kan börja på Järbos höstsocka som är en mysteriestickning på FB.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar