söndag, september 03, 2017

Och jag som trodde......

...att knapparna skulle komma på plats idag...
Näe, idag var det den dagen jag lovat mej själv att plocka ur mitt "syrum" som egentligen är en klädkammare på 1.5 kvm ....Jodå nu är allt packat...för kommande renovering. Ska bara komma ihåg var jag ställer kartongerna om det nu skulle råka vara så att jag behöver nåt som ligger där i.... Fortsätter med övriga sygrejer en annan dag....
 Iallafall...igår avslutade jag kvällen/natten med en citronruta ....
 ...efter packningen började jag på en ny.....
..och nu precis innan jag planerade för sängen plockade jag fram färgen för nästa ruta....
Jag har kommit på ett sätt att hålla virknålen så jag kan virka riktigt bra utan att det gör ont. Känns helt ok!! 
Ska väl ta tag i sockorna som jag påbörjat oxå...

Kram


1 kommentar: