fredag, december 29, 2017

Hej då och välkommen hem.....

...har tagit beslutet....
 ...att säga hej då till denna maskinen....den får bo hos någon annan......
 ...och uppgraderat mej till denna ......
 ..maskinen... 💖💖
Nu har jag inte hunnit sy så mycket på den ikväll.... 
Lilla maken och jag har varit på Bio och sett Mordet på Orientexpressen, en kul film ...
Imorgon hoppas jag att jag har tid att sitta...min semeter ledighet är snart över och jag vill hinna träna lite innan dess....
Jag tänkte att jag skule kunna sy ihop det jag klippte ut igår....

 I postlådan låg dessa tyger.....som jag förhandsbokade för ett tag sedan.....ska nog kunna bli nåt fint av detta....
..och dessa tyger, lite tjockare jogging, lite mudd och lite vanlig tunn jersey...någon liten overall kanske.... 
Färgerna är mera vinröd/bordeux och petrol än på bilden...

Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar