söndag, januari 07, 2018

Idag blev det både stort och smått....

...lite kallingar till familjen....
 ...provat att sy i viscosejersey...lite sladdrigare att sy i än vanlig trikå....
 ...lite tuffare kallingar....
 Lilla maken och yngste sonen beställde kallingarna i somras...sen klippte jag ut dom....
 ...sydde till hälften...flyttade och flyttade tillbaka... Troligen gläömde jag att jag hade dom liggandes...men nu är dom klara!!
 Passade på att  klippa ut några "nya" par....
 ...samt en baggydress i tyg som jag visste att jag hade men inte kommit på vad det skulle bli....Nu vet jag...
 Stickat ltie på Wilmavanten...insidan av handen .....
..utsidan av handen....
Nu är alla helger slut för den här gången... och det blir som vanligt igen....💖💖

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar