lördag, januari 06, 2018

Lite göra klart och ....

...tid vid symaskinerna...
 Baggydressen har fått knappar.....
 Sen letade jag bland tygerna som jag köpte på syfestivalen i höstas och något som jag beställde i vintras....
Det gröna disneytyget kommer fråna Danmrk...ett alldelse underbat, läckert tyg. Resultatet blev en klänning med fickor, luva och spets i ärmarna...
 Detta tyget är köpt på syfestivalen i höstas...Tyckte attdet var så fint och gulligt. Visste inte riktig vad det skulle bli....men något med en fin hjärrtaknapp iallafall.....
..och spet i ärmsluten....
..och en body som sitter fast i själva klänningen.....
 Tada... en bodyklänning!!!! 
Mönstret är från Ottobre. 
Jag har sytt den förut och jag tror att modellen kan vara bra....inget som glipar när man springer eller kryper.... allt är på plats liksom 💖💖💖
Sen blev det några varv på den stora pippitröjan....

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar