onsdag, mars 28, 2018

Ikväll var det ju meningen ...

 ..att jag skulle sätta men vid symaskinen och sy småkläder...så blev det inte. 
Kroppen hade inte den orken...Jag  har nämligen varit hos "min" kiropraktor idag....snett bäcken, längdskillnad på benen, revbens låsning, stel i bröstryggen och nacken...
Kan säga att det var fastlåst ordentligt. Nu har jag en riktig träningsvärk i alla muskler som har varit inblandade i det hela... har ätit smärtstillande och avslappande på eftermiddagen och behöver en lite dos nu igen innan jag ska krypa till sängs. Men jag kan säga att "min" kiropraktor är den bästa!!!! Han vet precis vad han ska göra för att jag ska blir bra.
 Imorgon kommer jag vara som en ny människa, glad och uppåt, jag har varit väldigt glad och uppåt idag oxå trots behandling...man blir nästan lite överlycklig när det jobbiga intensiva smärtan försvinner som genom ett vingslag, träningsvärken är inget som stör när den tar överhand.
😊😊😊💖💖

Så istället för sömnad blev det några varv på "gladvanten" Jeanette...färgerna som jag hittills använt får mej att tänka på 70 talet och Stenmarks mössorna....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar